piątek, 9 lutego 2018

Valenty wisi w powietrzu

Cześć,
zbliżają się Walentynki i choć jest to święto zapożyczone i obce kulturowo dla Polaków, to jednak z racji tego, że sama idea jest piękna, święto jest coraz popularniejsze. I dobrze, bo miłość to najpiękniejsze uczucie na świecie.
Moja karta jest prosta, w stylu CAS.




Wieniec sercowy wycięłam ze złotego kartonu, następnie inkrustowałam go serduszkami wyciętymi z papieru fotograficznego malowanego tuszami alkoholowymi w kolorach  czerwonym i złotym.
Kartkę zgłaszam na wyzwania
SSS Challenge Send a Card to The Friend Day
SS Monday Challenge Love is in the Air
SS Wednesday Challenge In Must Be Love

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Oooooo.... ta jest piękna !!

Teresa Kline pisze...

sweet design and embossing! I am so glad you played along with us at simon says stamp wednesday challenge!

blog-paperie blooms
ig-2klines

sparkle & shine, kindness *~*

Bonnie pisze...

A beautiful and elegant wreath of hearts to celebrate Valentine's Day!

Sandra pisze...

Such a lovely card, the heart wreath is fabulous. Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

Lorraine A pisze...

Gorgeous card Bozena :-) I love the gold heart wreath with the alcohol inks, so pretty :-)

Congratulations you have won the $50 voucher on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge. Please email us, there is a clickable link on the sidebar of the challenge blog :-)
luv
Lols x x x

Mac Mable pisze...

HI BozenA...I don't know how I missed this beauty...It is stunning! Many Many congratulations on your fabulous win and so very well deserved x

Loll pisze...

Gorgeous card BozenA!! Love the beautiful wreath of hearts. Wonderful way to show love. xx