sobota, 10 czerwca 2017

Roma jest the best

Witam, dzisiaj opowiem krótką historię. O Asi, znanej koordynatorce wielu działań, które są skierowane na pomoc tym, którzy akurat pomocy potrzebują. Tak się składa, że bardzo często naszej pomocy potrzebują nasi młodsi, słabsi bracia, zwierzęta. A Asia ma serducho z bitej śmietany, miękkie jest samo w sobie, a jak poświeci słońce to się po prostu rozpływa. No więc Asia zawsze szuka osoby, którą delikatnie popchnie do czynności pomocowych, Asia jest natomiast tą, która wyszukuje wszystkie potrzebujące biedactwa. I tak też sprowokowała swoją koleżankę Romę do pomocy pieskom w raciborskim schronisku dla zwierząt. A ja miałam zaszczyt wykonać kartkę dziękczynną dla Romy. Ale to właściwie wszystkie schroniskowe "piesy " chciałyby podziękować Romie.
Wykorzystałam moje mini stemple Tima Holtza. Stemplowane obrazy pomalowałam kredkami, a potem wszystkie pieski wycięłam wykrojnikami. Tło karty pomalowałam DI przy użyciu gąbki i szablonów z okręgami.


głowy psiaków podkleiłam na piance dystansowej, reszta ciała płasko przylega do bazy kartki. 







Te okręgi wyglądają jak wielkie bańki mydlane, w których siedzą sobie psiaki :-)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie

Addicted To Stamps Challenge #149 Animals
Stamping Sensations Challenge June Use Your Farourite Stamp
Penny Black And More June Anything Goes



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA

12 komentarzy:

Nstiz pisze...

This is such a fun card! Wow, I can't believe you did that much coloring and love the rainbow circles in your background! Such a fun card, Bozena!

brenda pisze...

A really sweet card with all those fun doggies, many thanks for joining in our June challenge at Penny Black and More.

B x

brenda pisze...

Totally forgot to also say thanks for sharing you gorgeous doggy card with us Stamping Sensations challenge.

B x

Bonnie pisze...

Your dogs are beautifully colored, Bozena! A card perfect for the occasion!

Mój świat kolorów pisze...

fantastyczne podziękowanie za tak piękny trud:)) psiaczki słodkie:))

Joan pisze...

A fun card, love the circle background too

Thanks for joining us at stamping Sensations this month

Joan

Mac Mable pisze...

Loving the delicate bubbles in which the dogs are sitting. Thank you for the story about this fabulous card x

Mia pisze...

Love it!

Ellibelle pisze...

Love how you colored these fun dogs! Wonderful card!
Thanks so much for joining us at Penny Black and More, and good luck!

Aileen pisze...

Love this card, I wish I had bought the dogs in the small size, so much more logical, they look fantastic on a card together. All those circles behind are perfect too.

Darnell pisze...

This is darling, Bozena! I love that the little dogs with their amazing expressions seem to be floating in the air in colorful soap bubbles! Have a great weekend! Hugs, Darnell

Anonimowy pisze...

Bożenko, lubię Cię prosić o dziwaczne kartki bo Ty robisz takie piękne rzeczy. A moje dziwactwa i Twoja wyobraźnia to już niezły bajzel ;)
Ja nie jestem taka znów dobra. Ja jestem sobą. A Roma cieszyła się jak małe dziecko :) Musiałam uciekać bo obie byśmy się poryczały.
Dziękuję Ci Bożenko i dziękuję w imieniu Romki :)