czwartek, 24 listopada 2016

Szalony Mikołaj

Serdecznie witam wszystkich gości. Mam nadzieję, że to będzie interesująca karta. Szczególnie, jak poznacie historię jej powstawania...
Miałam wizję :-)), ale jak to czasem bywa z farbami i wodą, nasza wizja może bardzo się rozmyć. Tak też było i w tym przypadku. To miało być bardzo interesujące, niespokojne akwarelowe niebo odcięte wyrażną czarną linią tworzącą ziemię mniej więcej w połowie karty. Ta czarna linia miała się stopniowo rozmywać, tworząc równie niespokojne dymne esy-floresy. Hehehe, tak to sobie wymyśliłam, ale niebo nie chciało być niespokojne, a ziemia zrobiła się raczej ombre, aniżeli rozdymiona... Więc uczyniłam ją całkiem czarną, poprawiłam ją akwarelą Cosmic Shimmer Midnight Blue i też było fajnie. Dodałam stempel z szalonym Mikołajem w tańczących saniach, a na sam koniec dorzuciłam biały, duży sentyment z Serendipity "celebrate the magical of Christmas". Do tego momentu było dobrze, ale potem postanowiłam dodać iskierki pod kopyta reniferów i płozy sań ( Wink of Stella). Do tego momentu też byo świetnie :-( kiedy wpadłam na pomysł, że przecież te iskierki mogą częściowo obejmować sentyment... Tak więc jeszcze raz rozgrzałam biały EP na życzeniach i posypałam go EP Stampendous Star Dust. I wtedy okazało się, że puder przylgnął nie tylko do napisu, ale również częściowo do tła, a tego absolutnie się nie spodziewałam i nie chciałam. Cała praca na marne, ależ byłam zła! Aby ratować sytuację postanowiłam wykroić część, która się jako tako nadawała do dalszej obróbki. Teraz pokażę to, co udało mi się stworzyć z uratowanej części. Baza kartki też leżała w "poczekalni" na swoją kolej, po tym, jak wykonałam na niej czarny wzór z szablonu, który ostatecznie okazał się nieodpowiedni do pierwotnego zamierzenia.

Do wykonania tej karty użyłam sentymentu od Serendipity "Merry, merry, merry", Mikołaj i jego sanie to produkt Dovecraft, śnieżynki pochodzą z zestawu MFT "Santa's Elves", a Christmas to element sentymentu z zestawu Variostempel "Oh Christmas Tree". Zapomniałam jak zwykle o drobnym szczególe- są jeszcze drzewa z Poppystamps, ale nie pamiętam nazwy stempla.






Ta kartka to składowisko nietrafionych cząstkowych projektów, ale wydaje mi się, że końcowy efekt jest do przyjęcia. Jestem wręcz zadowolona, wiedząc jaka była droga do tego finału :-)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
SS Wednesday Challenge Christmas To Die For ( koło)
AAA Cards Game #78 Circles
Merry Monday Challenge #223 Dark Blue Light Blue Pink  (kolpr różowy w niewielkiej ilości w lewym dolnym "rogu")
Crafting With An Attitude Challenge #21 Anything Goes
Sweet Stampin' Christmas Challenge Anything Christmas Goes ?
Pixie's Snippets Playground Week #257 



  Penny Black and More Stamping Sensations Whimsie Doodles cyfrowe Znaczki



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jeśli zostawisz komentarz, będę bardzo szczęśliwa, Dziękuję i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Mam nadzieję, że już wkrótce :-) Życzę miłego dnia. BożenA

19 komentarzy:

Jane pisze...

Beautiful! Love that little extra snippet of the circle to the side. Thanks for playing at AAA Cards.

Bonnie pisze...

This is a wonderful design, Bozena! Great job of sponging and I love the layout!

Anonimowy pisze...

i love the design of this colourful christmas card with the image and sentiments offsetting each other! thank you so much for playing along with us at penny black and more!
linda

Mac Mable pisze...

You come up with really creative ideas. I love dipping into your blog to see what you make next. One clever lady and what an amazing card x

Justine Hovey pisze...

Beautiful card! The background is so nice and the piece that is cut off is very unique. Thanks for playing along with AAA Card Challenge!

brenda pisze...

Another lovely Christmas creation and great inky background, many thanks for joining us at Penny Black and More and Stamping Sensations challenges.

B x

Elaine Stark pisze...

A lovely card. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

Rainey's Craft Room pisze...

Many thanks for sharing this gorgeous card with us at ABC Christmas challenge this week.
Lorraine DT

Barbara pisze...

Wonderful card! the design is fabulous and the colors are stunning! great work! Thanks for joining us this week on Simon Says Stamp Monday Challenge Blog! Barbara

Marlies pisze...

A beautiful Christmas card with a lovely design! Thanks for joining our challenge at Stamping Sensations. Marlies

Aileen pisze...

This card is an amazing design and the non joining of the two pieces works perfectly. Your blending colours are so wonderful as are the silhouette stamps you have used. I need to get some of these I think. Beautiful card, very proud.

Monika Reeck pisze...

Lovely Image
great colors
and love the way you split the circle
clever Idea and wonderfull card
Many thanks for joining with us at ATSM challenge this week
Hugs
Monika (DT Member)

Joan pisze...

Lovely card with beautiful colours and I love the split circles too

Joan

Anonimowy pisze...

Lovely card and love the mini criss cross snowflakes too! Thanks for joining in with our challenge at ABC Christmas Challenge,
hugs Samantha :0)

Leanne pisze...

This very nicely done, great silhouette and the inking colors are pretty. Thanks for sharing with us at 4 Crafty Chicks.

Leanne DT/4CC

Brenda pisze...

Wow, nice technique and beautiful scene. Thanks so much for joining us at Whimsie Doodles Challenge!

Mervi pisze...

Fabulous and sweet Christmas card.
Thank you for sharing over at Penny Black and more;-))m

Mandy pisze...

Gorgeous card! I love the scene you've created & the sky looks wonderful.
Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
Mandy xx

Di pisze...

A wonderful scene and I do so love the crescent beside the circle - very unusual and eye catching.

Lovely to see you in the Playground!

Hugs

Di xx