wtorek, 4 października 2016

Październikowe wyzwanie Happy Little Stampers Christmas

Bardzo się cieszę, że mogłam przygotować kolejną kartę na październikowe wyzwanie HLS Christmas. Tematem wyzwania jest EMBOSSING.


Jest wiele technik embossingu - wytłaczanie wzoru w folderze do embossingu, pasta strukturalna i wzornik też dadzą nam wypukły wzór. Możesz wykonać embossing na gorąco przy użyciu proszku do embossingu. Możesz też wykonać wzór ręcznie używając do tego dłutka" z kulką. Masz więc mnóstwo możliwości.
Sponsorem wyzwania jest bardzo hojna Kylie, właścicielka sklepu HLS


Ja wykorzystałam folder do embossingu ( niestety nie pamiętam nazwy i producenta). Po wytłoczeniu wzoru delikatnie zabarwiłam go Inka Gold w kolorze Jade i Gold. Kiedy pastę Inka Gold się pociera, ona nabiera metalicznego połysku, Dodałam jeszcze sentyment Merry Christmas od Elizabeth Craft Designs wycięty ze złotego kartonu. Panel podkleiłam na czerwonym bristolu i całość umieściłam na bazie karty. To dość prosta i szybka karta, ale robi dobre wrażenie ;-)




na zdjęciu poniżej widać blask uzyskany z Inka Gold




Sprawdź zawartość swoich szuflad z zapasami, odszukaj narzędzia, które Tobie najbardziej odpowiada w tej technice i stwórz swój własny projekt. Dołącz go do naszego wyzwania i daj sobie szansę na wygranie zestawu stempli HLS. ALe przede wszystkim baw się dobrze :-)

Kartę zgłaszam na wyzwanie
613 Avenue Create Challenge #190 Gold & Green
The 12 Months Of Christmas  Challenge #22 Anything Goes
CHNC Challenge Extra October 2016
SS Wednesday Challenge #31 Anything Goes




Bardzo dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że udało mi się Ciebie zainspirować i spotkamy si e na blogu HLS Christmas. Czekam na Twoją kartę.

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.
BożenA

8 komentarzy:

Mój świat kolorów pisze...

Tak Bożenko, kartka prezentuje się bardzo elegancko i przepięknie lśni, i błyszczy! Prawdziwy świąteczny klimat! Mam do Ciebie jeszcze małe pytanko, jaki tusz do embosingu byś poleciła? bo ten który obecnie używam to za szybko wsiąka mi w karton i nie mogę ładnie zembsować np. napisu. Pozdrawiam :)

Mandy pisze...

Gorgeous CAS card! The Christmas tree is so pretty.
Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
Mandy xx

*Vicki* pisze...

Wow this turned out so beautiful!! Love the texture and the pretty gold shimmer over the tree!! Another amazing creation! :) TFS

Inkyfingers pisze...

Wow Bozena - I love the depth of embossing you got on your tree and the Inka Gold finish is beautiful!
Hugs
Carol x

Susan pisze...

Love the use of the Inka Gold on top of the embossed Christmas tree! A beautiful card!

Loll pisze...

So pretty Bozena. Love the mix of two colours of Inka gold to highlight the intricate design of your elegant tree. xx

Sandy pisze...

A lovely CAS card.Thanks for sharing with us at 613 Avenue Create this month.
Hugs, Sandy

Helen pisze...

Great card!

Thanks for joining us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge Extra.

Helen x