poniedziałek, 30 maja 2016

Wiele razem przeszłyśmy...

Różne są koleje losu, raz jest dobrze, raz jest źle, ale ostatecznie liczy się chyba to, że w trudnych sytuacjach są ludzie, na których można liczyć. Do takich osób należy Celinka, znacie ją już, gościła u mnie w poście jako mistrzyni kwesty. Tak, w trudnych dla mnie chwilach była i jest ze mną. Cóż, jestem jej za wszystko bardzo wdzięczna. Mnie jest trudno mówić o pewych rzeczach, ale mam nadzieję, że Celina wie, iż zawsze może na mnie liczyć. I nie jest to tylko kwestia spłaty długu wdzięczności.

Dzisiaj jest ten dzień, kiedy świętujemy jej urodziny. Nie będę zdradzała, jaka to liczba, jeśli będzie chciała to opublikować sama napisze o tym w komentarzu ( Celinko, zachęcam do pozostawienia komentarza pod postem ;-)  ). Ważne jest to, że to już dzisiaj  :-)
Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie, reszta jest zapisana na karcie, którą zaprezentuję poniżej



Pomimo wielu prób nie udało mi się uchwycić blasku magicznego pyłku wysypanego z dłoni wróżki.





Krótko na temat samej kartki. Na początek zabarwiłam panel tuszami DI przy pomocy gąbki. Potem przyszedł czas na wykonanie pagórka zgodnie z tutorialem na blogu Lavinia Stamps, Kiedy miałam już grunt pod nogami przyszedł czas na wróżkę Hariettę od Lavinia Stamp. Uzupełniłam scenografię trzciną od Magenta. Jeszcze tylko brokat na skrzydełka i boczne przeszycia i ostatni już krok to stempel z urodzinowymi życzeniami i karta jest gotowa :-)

Mam nadzieję, że karta spodoba się Celince, a może i Wam?
Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Simon Says Wednesday Challenge #27 Anything Goes
Glitter & Sparkle Challenge #190 Flower Power (04.06 - 35)
Penny Black Challenge May Anything Goes
Stamping Sensations Challenge May Anything Goes
Aloha Friday Challenge #72 Fairytale / Fantasy



Simon Wednesday Challenge BlogThis Weeks ChallengePenny Black and MoreStamping Sensations

Życzę miłego dnia.
Uściski,
BożenA

11 komentarzy:

Darnell pisze...

This card will be treasured, Bozena! It's very beautiful! I love the way you have sponged your sky in a circular movement rather than the usual linear way. It works just perfectly behind the fanciful silhouette fairy!! Hugs, Darnell

Dora pisze...

Beautiful scene!
Thank you for joining at Stamping Sensations this month.

Aileen pisze...

This fairy is so pretty, I love that bit of sparkle around her and on her wings. Beautiful

scrappymo! pisze...

You have captured a beautiful sky...It remnds me of the Northern Lights! Your fairy image is so soft and pretty!

susiestacey pisze...

Gorgeous card, love the stamping.
Thank you for sharing at Penny Black & More's May challenge and good luck x Susan x

Eret pisze...

Your card is like a beautiful dream. Love your inked background and added sparkle. Thank you for sharing your wonderful card with us at Stamping Sensation.
Eret x

Mój świat kolorów pisze...

Piękna i bardzo nastrojowa kartka!

Mac Mable pisze...

Such a pretty card with great movement. Fabulous layout and a very personal and beautiful card x

Bonnie pisze...

Such a pretty background! I love the sparkle you've added to her wings and the background!

Shawna pisze...

Again you have to be kidding me.. This is so so so pretty! I am going to have to show this to my daughter who loves anything magic! Her twinkling orb is what makes this card so special. I wonder what is in it that makes it glow so beautifully. You just add to the magic by adding a shimmer to the card and her wings are well..... so sparkly. I love this card Bozena.. But you probably can't tell... Take care friend.. Hopping along

Deanne Saunders pisze...

Beautiful card!!! Thanks so much for participating in our KITTY BEE DESIGNS challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!! Have a great crafty day!!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper