sobota, 2 kwietnia 2016

Happy Little Stampers CAS wyzwanie na kwiecień

Witam wszystkich odwiedzających. Mam nadzieję, że uda mi się zmotywowac Was do wzięcia udziału w kwietniowym wyzwaniu HLS.


Tematem w tym miesiącu jest monoprint na szablonie. Technika ta daje duży margines świetnej zabawy. Jeśli jej nie znasz w poniższych linkach znajdziesz krótkie filmy instruktażowe

monoprint z szablonu przy użyciu płytki Gelli wykonany przez Shery Russ
monoprint na szablonie wy wykonaniu Lee-Ann Cross

W tym miesiącu w związku z urodzinami HLS Kylie zwiększyła stawkę nagrody dla zwycięzcy do 30 $ - bon do zrealizowania w sklepie HLS


Do wykonania mojej karty użyłam kilku technik. Aby uzyskać końcowy obraz hibiskusa zastosowałam technikę "całowania". Polega ona na tym, że używamy 2 stempli. Pierwszy stempel po pokryciu tuszem stemplujemy kolejnym stemplem, aby dodać na niego jakiś wzór ( jeśli drugi stempel pokryty jest tuszem w innym kolorze) lub aby zdjąć z niego część tuszu, którym już jest pokryty. Hmmm, mam nadzieję, że to pokrętne tłumaczenie jest choć trochę zrozumiałe...
Dobra, więc ze stempla "Hibiskus" firmy Anita's zdjęłam część tuszu Archival Watering Can stemplem do tła firmy Kars w postaci szachownicy. Odbity kwiat uzupełniłam dodatkowymi kreskami z użyciem białego Gelli Sakura i czarnego cienkopisu. Potem przyszła pora na wykonanie tła całego panelu karty. Wykonałam go używając techniki "stencil monoprint" i szablonu MB Modern Radio Waves. Tak powstały koncentryczne koła wokół zamaskowanego wcześniej kwiatu hibiskusa. Jeszcze tylko kilka miejsc wypełnionych przy użyciu szablonu chewron i karta prawie była gotowa. Po usunięciu maskowania kwiatu przetarłam go jeszcze dla ożywienia, kilkoma kolorami DI.
Dla wykończenia karty dodałam biały napis "I love you" z zestawu Stamplorations na czarnym pasku. 
A tak prezentuje się karta, którą dla Was przygotowałam






Techniki użyte przy wykonaniu tej karty dają świetną zabawę. Jeśli masz odrobinę czasu, spróbuj stworzyć swoją kartę. Ja mam nadzieję, że udało się mi Ciebie w jakiś sposób pobudzić do działania. Czekam z niecierpliwością, na to, co Ty możesz stworzyć i podzielić się z nami swoją wizją. Zapraszam do zabawy!

Z radością dołączę tę kartę do wyzwania
CAS Mix Up April Challenge
Wednesday Challenge #25 Anything Goes
Addicted To Stamps And More Challenge #187 Make Your Mark

 Simon Wednesday Challenge Blog

Jeśli możesz zostawić mi swoje uwagi dotyczące karty, będę wdzięczna. Każdy komentarz bardzo sobie cenię.




Życzę miłego dnia.
BożenA

11 komentarzy:

My Card Attic: Hazel pisze...

What a lovely print Bozena my dear friend! The colours are soft and pretty too! Hazel xx
My Card Attic

Bonnie pisze...

This is a fantastic background for the pretty hibiscus flower, Bozena! Love the colors you used! And lots of mixed media!

Loll pisze...

Beautiful card Bozena! Love the bright and spring-like colours you've used for your stenciled background. And love the pretty blossom that also has stenciling. Great job! Thanks for sharing with us at CAS Mix Up! xx

Sazzle Dazzle pisze...

What a vibrant and striking take on the monoprint stencil and a beautiful card. Great to guest design at HLS this month with you. Thanks so much. Sarah

Lin pisze...

What a fun design! The stencil print makes a fine background for your lovely flower! Thanks for sharing this with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

Chrissie pisze...

What a fun background for your fabulous flower Bozena!
Super card.
Chrissie x

Valentyna Komisarenko pisze...

OMg, such fantastic background you've created, Bozena! Absolutely love this card!

Linda pisze...

what a fabulous background, great stencil. I love the white highlights on the flower too. xx

Lee-Anne pisze...

What a gorgeous background, Bozena! I love that beautiful flower too!

JosieD pisze...

Great looking card! Like how the kissing technique you used looks like stenciling....such a good choice for this challenge.

Neets B pisze...

Sorry for the late visit, Bozena.
I love the circular stencil design, it really makes your bloom pop xx