niedziela, 13 września 2015

Mistrzyni kwesty :-)

W dniu dzisiejszym odbyła się zbiórka pieniędzy wśród mieszkańców naszego miasta na rzecz leczenia Krzysztofa.Wspaniali ludzie zorganizowali aukcję zwycięskich trofeów ofiarowanych przez naszych jastrzębskich sportowców. To kolejna cudowna akcja zorganizowana przez zespół niesamowitych ludzi, którym nie jest obce pomaganie innym.
Moja koleżanka Celina zaoferowała swoją pomoc w kwestowaniu na tej imprezie. No cóż, nie sądziłam, że do akcji włącza się mistrzyni kwestowania. Guru wszystkich kwestarzy! Jeśli ktoś szuka wykładowcy, który nauczy osoby zbierające fundusze, jak to robić, to jestem pewna, że lepszej osoby nie znajdzie. Stałam z otwartymi ustami i podziwiałam Celinę w akcji. Ona jest bardzo sympatyczną osobą, która wzbudza sympatię, bo sama jest bardzo empatyczna i wrażliwa na ludzką krzywdę. Więc mało kto odmówił jej wsparcia. No cóż, pobiła mnie i mojego tatę na głowę, ba, na dwie głowy!

Wiem, że takich kwest muszę zorganizować całe mnóstwo. Nie zawsze okoliczności będą sprzyjały, bo takie imprezy organizowane są rzadko, ale innej metody nie ma.  Pomimo naszych starań, kwoty które jesteśmy w stanie zebrać na takich imprezach nie powalają z nóg. Dlatego nadal proszę każdego, kto chciałby pomóc o wsparcie naszych wysiłków w zbieraniu funduszy na leczenie Krzysztofa.

Jeszcze raz chcę wyrazić moją wdzięczność każdej osobie, która wspomogła mnie w  Zbiórce Publicznej "Pomóż Uratować Krzysztofa".

Życzę miłego dnia.
BożenA

1 komentarz:

Lee-Anne pisze...

I adore this! The colors are just divine! Thinking of you...hugs!!!