wtorek, 29 września 2015

Bombki, ostrokrzew... ciągle w świątecznej tematyce

Dzisiaj postanowiłam wykorzystać 2 metalowe płytki do embossingu . Wąskie, długie, do tworzenia borderów. Do tej pory jakoś do mnie nie przemawiały, ale dzisiaj udało mi się "zobaczyć" co można z ich udziałem zrobić. Powstały 2 karty, w różnych technikach. Pierwsza karta wykorzystująca płytkę z ostrokrzewem. Pomyślałam, ze fajnie będzie wykorzystać ją jako szablon do gąbkowania tuszami DI. Kilka kolorów zieleni i czerwony cienkopis, który w efekcie końcowym został zastąpiony płynnymi perłami w kolorze czerwonym. Dzięki temu kartka zyskała dodatkowy wymiar.

To pierwsza wersja karty, potem postanowiłam dodać napis "merry... merry..."






a teraz czas na prezentację drugiej karty. Podobna metalowa płytka do embossingu, ale tym razem zrobiłam tłoczenie na macie silikonowej. Tak sobie myślę, że nieźle musiałoby wyglądać tłoczenie na całym panelu. Ja tym razem zrobiłam to na pasku czerwonego papieru szerokości płytki. Zanim zdjęłam szablon wykorzystałam złotą Inka Gold do pozłocenia wypukłych elementów tłoczenia. Teraz też użyłam tego samego sentymentu co poprzednio.





Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Happy Little Stampers Christmas Challenge Holly
Happy Little Stampers CAS Colouring
Crafty Boots Gold Or Silver Challenge
Paper Take Weekly Challenge Take Your Pick   Mój wybór - kolory czerwień i złoto, tłoczenie
Tuesday Throwdown  Challenge #264 Clean and Simple

Crafty Boots Challenges
Papertake Weekly ChallengeTuesday Throwdown
Dziękuję za odwiedziny, mam nadzieję, że podobały Ci się moje nowe kartki. Jeśli chcesz zostawić komentarz, będzie mi bardzo miło.


Życzę miłego dnia.
BożenA

5 komentarzy:

Loll pisze...

Beautiful design and layout Bozena! Love it done in both the holly and the ornaments. Really sweet how the sentiment follows the line of the holly branch. :) xx

Susan pisze...

Love the way the holly card sentiment curves with the holly! Two gorgeous cards! Thanks for joining in the holly challenge at Happy Little Stampers.

Dee's Craft Room pisze...

Two very lovely CAS cards, they are both look amazing. Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

Dionne

Pam Tiedtke, or Pammie Lou pisze...

Your cards are just stunning! Thanks for playing along with us at Tuesday Throwdown challenge.
Hugs,
Pam
TT DT

Pam Tiedtke, or Pammie Lou pisze...

Your cards are just stunning! Thanks for playing along with us at Tuesday Throwdown challenge.
Hugs,
Pam
TT DT