poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Wspaniały dzień!

Cieszę się z Twoich odwiedzin. Wiem, że od dłuższego czasu niczego nowego nie zamieszczałam, ponieważ niczego nowego nie tworzyłam. Powód dość dramatyczny. Całą swoją energię i cały czas przeznaczyłam na zorganizowanie bratu najpierw leczenia w klinice w Polsce, a ostatnio na zorganizowanie zbiórki pieniędzy na jego leczenie w Niemczech. Nawet mój mąż poczuł się ostatnio "porzucony" przeze mnie, za co chciałabym go przeprosić. Nie zdawałam sobie sprawy, że tak się może czuć, ale choroba brata przesłoniła mi inne priorytety. Dzisiaj udało mi się zrobić coś, co sprawiło mi niesłychaną przyjemność i dało mi trochę wytchnienia.
To karta dla Przyjaciela, z podziękowaniem za jego zaangażowanie i wsparcie. Ale karta, którą z radością zgłoszę do wyzwania w Addicted To CAS ( Blue) i CAS On Sunday (Splash).




Pewnie myślicie, że wreszcie kupiłam Brusho...? Niestety, to nie Brusho :-) Jako młoda dziewczyna często szyłam sobie ubrania, które farbowałam na różne kolory. Z tamtego okresu zostały mi farby do barwienia tkanin, więc postanowiłam użyć je zgodnie z moimi marzeniami ( oczywiście chodzi o marzenia posiadania Brusho). I proszę, można się nabrać, prawda?

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Addicted To CAS Challenge #71 Blue
CAS On Sunday Challenge #66 Splash

CAS on Sunday

Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

Cardsbymaaike pisze...

very pretty color combination, well done

Sazzle Dazzle pisze...

Elegant, striking, beautifully embossing and gorgeous inking techniques
thanks for sharing at ATCAS. Sarah

Loll pisze...

Beautiful card Bozena. It really does look like Brushos. So funny, because a friend of mine who used to dye fabric, recently sent me some dyes to try on my cards. Haven't had a chance to play yet, but looking forward to it after seeing the success you had with the dyes. Love that splattering of gold for elegance. Your friend will love this card. xx

Ceal pisze...

Fabulous card! love the background. Thanks for joining us at ATCAS

Jaydee pisze...

Your embossed leaves with the beautifully spritzed background is fabulous. The little touch of gold is the perfect finishing touch.
So glad you joined us at Addicted to CAS this week
Jaydee

Shawna pisze...

Hello BozenA,
I have been ignoring your blog and I am so sorry... I got a bit sick and the kids started school.. But now I am better and things are settling down.. I have seen all your creations come into my inbox and I think you are better than ever.. This card is so full of mystical color with the addition flex of gold is just wonderful.. The feathers are gorgeous just floating in the breeze.. The color of the card is so vivid great idea to use fabric dye.. I should have thought of that before I 'jumped the pond' and ordered them from England!!! Very creative and resourceful BozenA. I must hop to your other creations.. See you there my friend..