sobota, 15 sierpnia 2015

Dziadkowie witają Oliwiera :-)

Niedawno urodził się maleńki Oliwier. To wnuczek Zbyszka, który tak bardzo pomaga mi w zorganizowaniu zbiórki pieniędzy na leczenie mojego brata Krzysztofa. I choć teraz nie starcza mi czasu na crafting, to nie mogłam mu odmówić wykonania karty na powitanie ukochanego wnusia Oliwiera. To jest kartka typu składak, tym razem dwustronna, bo jakże mogłoby być inaczej...
Jedna strona przeznaczona dla Oliwierka, druga bardziej dla rodziców, Bo Oliwier jeszcze nie potrafi czytać :-)
Tak wygląda kartka opakowana w pudełeczko



 taki rysunek umieściłam w środku pudełeczka


trochę przewrotnie, ale to jest ostatnia strona kartki po złożeniu ją w kostkę



kartkę można rozkładać do różnych wielkości, w tym przypadku widać tylko pierwszą i ostatnią stronę


tutaj kartka rozłożona o jeden element więcej, ale nie zrobiłam zdjęcia rozłożonej w całości, bo trudno było ją ująć w kadrze :-)

 to strona dla szczęśliwych rodziców

data i godzina urodzin Oliwiera


tutaj widać pierwszą stronę części dla rodziców, z datą, godziną, wagą i długością ich synka

Gratuluję szczęśliwym rodzicom i dziadkom narodzin wspaniałego maluszka. To wielkie wydarzenie dla całej rodziny. Przyłączam się do życzeń, aby Oliwier chował się zdrowo i był dumą swoich rodziców.
Zbyszku, chcę wyrazić ogromną wdzięczność całej mojej rodziny za Twoje zaangażowanie i wszelką pomoc. Wiem, że to co dajesz, wróci do Ciebie w dwójnasób. Takich ludzi jak Ty jest bardzo trudno spotkać, stąd wiem, że to Bóg przeciął nasze drogi. I dlatego  daje mi to pewność, że nasze wysiłki będą miały szczęśliwe zakończenie. Bóg zapłać za wszystko, Zbyszku.

Uściski,
BożenA

Brak komentarzy: