niedziela, 19 kwietnia 2015

Ławica

Od dawna dręczy mnie wizja kartki z ławicą małych rybek. Nie jest to może ławica sardynek, ale kilka małych rybek się tutaj przyplątało :-)





Tło wykonałam akwarelą i solą, by uzyskać efekt plam. Rybki malowane "brusho". Tutaj drobna ciekawostka. Marzyłam o kupnie brusho, ale znalazłam kiedyś informację, że ten sam efekt można uzyskać stosując farby do tkanin. Miałam spory ich zapas z lat świetności ( czytaj młodości ) i bardzo się ucieszyłam, ponieważ oryginalne brusho jest drogie. Co prawda jeszcze nie znalazłam sposobu na uzyskiwanie plam, jakie bym chciała, ale to kwestia ćwiczenia, mam nadzieję. Udało mi się znowu sięgnąć po stempel Ryn Tanaki ( uwielbiam wszystkie jej stemple). Użyłam jeszcze Wykrojnika MB do stworzenia koralowców. Ostatnie szlify karcie nadają białe cekiny.
Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Simon Says Wednesday Challenge  Make Your Own Background

Simon Wednesday Challenge Blog




Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Teresa Kline pisze...

super sweet card, awesome scene...FAB! so glad you joined us this week at Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

sparkle & shine *~*

Shawna pisze...

Oh my gosh I just ADORE this card.. The texture is just wonderful.. your watercolor is superb and the white coral just sets it off beautifully! Also, the bubble stamp I just love along with a touch of sequins. The fishes are the cutest ever.. Oh what great work you do.

Ryn Tanaka pisze...

Very cute little fishies in this. Great use of the Rising Bubbles too! Thanks for adding your card to my challenge :)

Unknown pisze...

No tą kartką to mnie zażyłaś kompletnie!! Jest cudowna! Chyba będę Cię musiała poprosić o taką samą! :) Świetne kolory, rybki, i efekt podwodny!!