sobota, 17 stycznia 2015

Męski panel

Witam wszystkich serdecznie,
Maska i pasta strukturalna pozwoliły mi uzyskać wypukłe kwiaty, które pomalowałam tuszami alkoholowymi. Niestety robiłam to po raz pierwszy więc nie udało mi się poskromić tuszy, które wyszły poza granicę wyschniętej pasty. W efekcie kontur kwiatów trochę się rozmył i musiałam je wyciąć, by poprawić efekt. Skoro już były wycięte, to postanowiłam je przykleić na piankach dystansowych na czarnym panelu dla kontrastu.





Kartkę zgłaszam na wyzwanie CAS(E) this Sketch #106
CAS (E) to Szkic
oraz na wyzwanie Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog It's A Guy Thing
Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog
oraz na wyzwanie Pixie's Snippets Playground Week 160



 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Di pisze...

Gorgeous flowers and such a cheerful card!

Hugs

Di xx

Cathy pisze...

Striking card, love these colours on the dark background, the texture looks fabulous too, Cathy x

Sarn pisze...

LOVE this . . . as Di says . . . it's lovely and cheerful. xxx

Hannelie pisze...

Beautiful texture and so striking with the black background!
Thanks so much for joining us at CAS(E) this sketch this week!

Leigh Penner pisze...

Oh, this is so pretty! Great take on the sketch!

Elizabeth pisze...

Beautiful snippet card, Bozena. I love the bright and colourful flowers. Elizabeth xx

Caryn pisze...

Wow - lovely bold card.
Thanks for joining in the fun at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
Hugs,
Caryn

AlisonC pisze...

Bright and cheerful again. Great for winter. Thanks for you visit. The kettle is always on for tea!