piątek, 12 grudnia 2014

Bombki z dawnych lat

Witam wszystkich serdecznie,
pamiętam, że takie kolorowe bombki moja mama wieszała na choince, kiedy byłam dzieckiem. Były bardzo kolorowe i bardzo mnie interesowały. Uwielbiałam je skręcać i patrzeć jak wirują... To były święta!


Tradycyjnie do ozdobienia papieru bazowego użyłam białej perłowej farby akrylowej, nakładanej za pomocą plastikowego woreczka. Efekt doskonały, a nakład pracy minimalny. Gorzej z malowaniem bombek. Po naklejeniu stickersów musiałam ostrożnie pomalować poszczególne pola. Ale udało się bez większych wpadek :-)

 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

maria's knutselplezier pisze...

You've made a fantastic card!!!Great image and colours , I love it!!

Greetings
Maria

Sarn pisze...

FANTASTIC! x

AlisonC pisze...

So cheerful and bright.

Kirsty Vittetoe pisze...

Stunning creation!!!!

Deepti pisze...

This is awesome, love how bright n cheerful this is!!

Shawna pisze...

Why haven't I seen this amazing work before? What a wealth of color and your attention to detail is bar none the most amazing work.. You are a gem BozenA!!