wtorek, 9 września 2014

Ślubny bukiet

Witam wszystkich serdecznie,
w ubiegły weekend wychodziła za mąż moja koleżanka z pracy. Postanowiłam zrobić dla państwa młodych pamiątkowe pudełko. A że ślub brała koleżanka, a nie kolega, dekoracja tego exploding box skierowana zostałą ze szczególnym uwzględnieniem młodej pani. Inspirację znalazłam tutaj. Mój bukiet ślubny jest mniejszy i służy za dekorację exploding box, ale pomysł zaczerpnęłam z internetu. Kolorystyka może mało ślubna, za to trafiona w dziesiątkę z uwagi na gust pani młodej.


 jest to duże pudełko, krawędź ma 14 cm długości





 widok na bukiet od góry








 Elu i Michale, jeszcze raz winszuję i życzę wszystkiego najlepszego.

 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

Brak komentarzy: